Wednesday, July 12, 2006

DIALOGO BIZARRO TELEFONIA CELULAR

Este me lo mandó mi amiga Elena, co-creadora de este blog.
Es muy bueno y bizarro.
"Me" es Elena.

Location: Carphone Warehouse Hampstead - London (mobile store)

Me: (looking at mobiles)
Granny: (looking at mobiles beside me)

Granny: these new mobiles are well nice aren't they!
Me:.............. Yes
Granny: But they have all this gadgets that you don't know how to use...
Me:...........
Granny: a few years ago you could only speak but now you can do all sort of things!
Me:...........
Granny: Now it's incredible they all have cameras, I suppose it's useful so if you see a road accident you can take a picture and give it to the police
Me: ?????????????????????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. Anonymous12:10 PM

    cel con camara: nueva arma de dedefensa personal.

    Hay un site en NY en donde posteas las fotos de fulanos que te molestan en el Metro. Una chica lo creo cuando le toco un exhibicionista, asi que ella le tomo foto con el celular y lo publico. Pero siendo USA los USA, despues el fulano la demando, pero el juez le dio la razon a ella, *creo.*

    ReplyDelete